• Vols vendre més i millor al  món a través del teu web?
  • Vols connectar millor amb els teus clients online?
  • Vols guanyar efectivitat en les teves accions internacionals de màrqueting online?

L’analítica web és un element indispensable per la teva estratègia internacional: permet fer un anàlisi dels mercats, estudiar la competència i mesurar el rendiment en un país. Però sobretot, t’ajuda a prendre decisions basades en dades i preveure escenaris futurs que poden afectar al teu negoci internacional.

En aquesta sessió, en la que comptarem amb Roger Agustín, CEO de Prenomics i expert en analítica avançada, descobriràs del gran potencial que tenen les dades en el teu negoci internacional i coneixeràs els aspectes a tenir en compte per treure’n el màxim profit.

L’exposició es desenvoluparà de la següent manera:

  • Introducció. Expandint horitzons
  • ABC de l’analítica web i de l’ecosistema digital
  • Nivell avançat. Analítica avançada aplicada a la web per la màxima personalització de l’experiència
  • GDPR i protecció de dades. Compliment normatiu

No t’ho perdis!

Aquesta sessió forma part de la iniciativa International eTrade. Aquest projecte està impulsat per ACCIÓ i per EOI Escuela de Organización Industrial i compta amb el cofinançament del Fons Social Europeu, ACCIÓ i el Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme.

Programa i més informació aquí.