- Vols vendre més i millor al món a través del teu web?
- Vols connectar millor amb els teus clients online?
- Vols guanyar efectivitat en les teves accions internacionals de màrqueting online?
L’analítica web és un element indispensable per la teva estratègia internacional: permet fer un anàlisi dels mercats, estudiar la competència i mesurar el rendiment en un país. Però sobretot, t’ajuda a prendre decisions basades en dades i preveure escenaris futurs que poden afectar al teu negoci internacional.
En aquesta sessió, en la que comptarem amb Roger Agustín, CEO de Prenomics i expert en analítica avançada, descobriràs del gran potencial que tenen les dades en el teu negoci internacional i coneixeràs els aspectes a tenir en compte per treure’n el màxim profit.
L’exposició es desenvoluparà de la següent manera:
- Introducció. Expandint horitzons
- ABC de l’analítica web i de l’ecosistema digital
- Nivell avançat. Analítica avançada aplicada a la web per la màxima personalització de l’experiència
- GDPR i protecció de dades. Compliment normatiu
No t’ho perdis!
Aquesta sessió forma part de la iniciativa International eTrade. Aquest projecte està impulsat per ACCIÓ i per EOI Escuela de Organización Industrial i compta amb el cofinançament del Fons Social Europeu, ACCIÓ i el Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme.